پژو 207

دوست داشتن زیباست

پژو 207

دوست داشتن زیباست

چگونه جذاب تر شویم ؟

 

خوب اول از همه سلام , راستش باید بگم که همه ما ها بخصوص اونایی که یکمی اعتماد به نفسمون پایینه همیشه با خودمون فکر می کنیم که چقدر آدم بی خودی هستیم یا شایدم به خودمون بگیم من از همه زشت ترم  

عجب فکری پسر, ولی تا حالا با خودتون فکر کردین که هر کسی جذابیت خاص خودشو داره ؟ 

یا اصلا تا حالا فکر کردین که خیلی از آدمای اطراف ما با این که ظاهر زیبایی دارن ولی فکر می کنن که جذاب نیستن؟ 

اهان همین جاست می خوام اینو بگم سعی کنید جذاب باشید اما چطوری؟ بزارین اول یکم رویه آقایون کار کنیم یه مژده به آقایون اونم اینکه سعی کنید خوش تیپ باشید اون چیزی که برای هر خانومی مهمه همینه , یه استادی داشتم که می گفت خوشگلی مال خانوماست مرد باید خوش تیپ باشه  

شنیدین که روانشناسا میگن به هرچی فکر کنید بهش می رسید ؟ خیلیا می گن چرته ولی نیست خوب دلیل دارم , وقتی ما آدما بخواییم به چیزی برسیم همیشه تویه ذهنمون بهش فکر می کنیم وقتی همیشه به یادش باشیم همیشه براش تلاش می کنیم نهایتا هم اگر غیر منطقی نباشه بهش می رسیم 

پس همیشه سعی کنید به جذاب بودن فکر کنید ... 

یعنی جذاب بودن رو یکی از هدف های خودتو قرار بدین  

نکته : هیچ وقت زیاده روی نکنید هر چیزی جای خودش رو داره   

همیشه سعی کنید این حس رو تویه ذهنتون پرورش بدین که جذاب هستید اما چطوری میگم : 

1- همیشه سعی کنید لباسایی رو بپوشید که حس خوبی رو به شما منتقل کنه حتی وقتایی که تنهایید . 

2- تویه خردین عطر مورد علاقتون همیشه وسواس به خرج بدین , بابا یکمی وقت بذار هزینه کن, باور کنید بویه عطرتون برای همه مهمه , تویه هر فصلی از عطرهای خاص اون فصل استفاده کنید اینجوری دیگه فضارو هم در نظر گرفتین و عطر شما میتونه تاثیر قابل ملاحظه ای رویه اطرافیانتون بزاره .

3- همیشه سعی کنید مراقب پوست و موهاتون باشید : 

- وقتی میخوایید موهاتون بشورین سعی کنید با ناخوناتون پنجه نکشید . 

- هیچ وقت محکم سرتونو نخارونید . 

- از شانه هایی استفاده کنید که دندانه های درشتی داشته باشه . 

- اگر برای حالت دادن موهاتون از ماده ی خاصی استفاده می کنید دقت کنید بهتر طبیعی باشه . 

- زمانی که از حمام بیرون میاین سری موهاتونو شونه نکشید چون پیاز مو در اثر حرارت ضعیف میشه و اینطوری موهای بیشتری رو در هین شانه کردن از دست می دین . 

- به شامپویی که استفاده می کنید اهمیت بدین شاید بهتر باشه یدونه بهترشو بخرین برای این کار یکمی تحقیق کنید مثلا از فروشنده بپرسید الان هر شامپویی خواص بخصوصی به شما ارائه میده . 

- در مورد پوستتون سعی کنید اول نوع پوستتون رو تشخیص بدین کلا سه نوع پوست داریم : 

پوست های چرب , پوست های خشک و مختلط 

در مورد پوست های مخلتط باید بگم که به پوست هایی میگن که در بعضی نواحی چرب و در بعضی نقاط دیگه خشک هستن مثلا فرض کنید که پوست بینی و زیر چشمای شما چربه ولی اطراف لب ها خشکه 

- سعی کنید همیشه از کرم های ضد آفتاب استفاده کنید اینم بگم فکر نکنید که صبح که میخواین برین سر کار یکم استفاده می کنید و دیگه تا شب در امانید , کرم هایی ضد آفتاب رو باید هر 2 ساعت مجدادا استفاده کنید . 

_ اگر از لوازم آرایشی استفاده می کنید دقت کنید که تقلبی نباشه اینم یادتون باشه استفاده بیش از اندازه از لوازم آرایشی به پوست شما صدمه میزنه بیشتر وقت ها هم باعث ایجاد حساسیت میشه (بازم میگم زیاده روی نکنید) 

- اگر پوست صورت شما به شدت چربه و مدام جوش میزه هر دو ساعت یک بار صورتتون را با آب و صابون بشویید . از الکل هم می تونید برای ضد عفونی کردن پوست صورتتون استفاده کنید . 

 

مطمئنم که تا به حال این سوال تویه ذهنه خیلی از ماها به وجود اومده که از خودمون پرسیدم : مگه نمیگن خدا عادله پس چرا یکی خوشگله یکی زشته یکی سفیده یکی سیاه ؟ 

اما جوابش : اولا تویه اینکه خدا عادله اصلا شک نکنید چون خدا به هر کسی یک سری استعدادهای مخصوص به اون فرد رو داده که شاید به دیگری نداده باشه مثلا شاید دوست شما خوشگل باشه ولی شما عاقل ترهستید یا شایدم باهوش تر بزارین یه مثال بزنم که مشکلمون حل بشه دیگه به خدا نگیم چرا به من ندادی , فرض کنید شما با دو نفر دیگه دوست هستین , یکی از دوستای شما 5000 تومان پول داره که میخواد این پولو به شما و اون یکی دوستتون به عنوان هدیه بده , به شما 2000 تومان میده ولی به دوست دیگتون 3000 تومان حالا شما میتونید به دوستتون بگین که چرا تفاوت قائل شده ؟ 

پس بزارین خدا کارشو بکنه قرار نیست همه مثل هم باشن . 

 

اینو باور کنید که امروزه ظاهره افراد مهمه ولی این یک ملاک برای برتری نیست

 

نظر یادتون نره موفق باشید ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد