پژو 207

دوست داشتن زیباست

پژو 207

دوست داشتن زیباست

گاوی که هرگز زانو نزد

برای علاقه مندان به اتومبیل 

  

ادامه مطلب ...

ای کاش می فهمید

 

 

 

 

 

 

 

حکایت جالبی است که فراموش شدگان ،فراموش کنندگان را  

 

هرگز فراموش نمی کنند


داشتم یک دل و آن هم به تو کردم تقدیم


بیش از این از من مسکین چه تمنا داری


  

غریبونه شکستم من اینجا تک و تنها


دل خسته ترینم در این گوشه دنیا


ای بی خبر از عشق نداری خبر از من


روزی تو می آیی نمانده اثر از من

 


توی آسمون دنیا هر کسی ستاره داره


چرا وقت نوبت ماست آسمون جایی نداره؟؟



 

بچه ها

اینم یه سری عکس از بچه ها امیدوارم خوشتون بیاد  

  

                                   

ادامه مطلب ...

ویژه نامه عید سعید فطر

اعمال عید فطر

از جمله لیالى شریفه شب عید فطر می باشد و در فضیلت و ثواب عبادت و احیاى آن احادیث

ادامه مطلب ...

عید سعید فطر مبارک

 

 

 

همیشه وقتی مهمونیا داره تموم میشه حس غریبی دارم ... 

دیگه چه برسه به این که مهمونیه خدا داره تموم میشه

ادامه مطلب ...