پژو 207

دوست داشتن زیباست

پژو 207

دوست داشتن زیباست

مرگ های ناگهانی

 

همیشه مردن نیازی به اتفاقات پیچیده ندارد , گاه ساده تر از افتادن سنگریزه ای در ته دریاچه ای کوچک است . یک مرد بریتانیایی پس از آن که در مسابقه با دوستش سس تند فلفل قرمز خورد ,جان داد. (( اندرولی))33 ساله فلفل های قرمزی که محصول زمین کشاورزی پدرش بودند را با رب گوجه فرنگی مخلوط کرد و آنرا به یکباره سر کشید و در جا مرد . پزشکان علت مرگ این مرد 33 ساله انگلیسی را ترشح زیاد اسید معده خونریزی شدید دستگاه گوارش و ایست قلبی  اعلام کردند که بر اثر خوردن بیش از حد فلفل تند است شاید برایتان جالب باشد که تعدادی از مرگ های ساده و شگفت انگیز را بخوانید : 

- آنرنلد بنت : داستان نویس انگلیسی (1931-1867) وی برای آنکه ثابت کند آب شهر پاریس از نظر بهداشتی کاملا سالم است , یک لیوان از آن را خورد و در اثر تیفوئید ناشی از آن در گذشت. 

- آگاتوکسل: (خودکامه سراکیوز 361-289 ق.م) در اثر قورت دادن خلال دندان خفه شد . 

- آلن پینکرتون (موسس آژانس کارآگاهی آمریکا 1819-1884)هنگام نرمش صبحگاهی به زمین خورد و زبانش لای دندان ماند و زخم شد و در اثر قانقاریای ناشی از زخم درگذشت . 

-آیزادورادانکن:(رقاص آمرییکایی 1878-1927)هنگامی که در اتومبیل بود , شال گردن بلندش به چرخ عقب اتومبیل گیر کرد و گردنش شکست و خفه شد . 

-تامس می (مورخ انگلیسی 1595-1650)بر اثر بلعیدن غذای زیادی , خفه شد. 

-لنگی کالیر:(کلکسیونر آمریکایی 1947-1886)در خانه خود و در تله مهلک در گذشت.تله را برای دستگیری دزدان کار گذاشته بود.

نظرات 1 + ارسال نظر
تبسم دوشنبه 9 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:41 ق.ظ http://www.pransess78.blogfa.com

سلام م مم مم م مم مم ممم م م مرس ی ی ی ی ی کیان بابت نظرت تت ت تت تت تت ت خوش حال شدم مم م م دیدمت تت ت تت ت چرا اصلا نظر نداری تو و وو و هان نن ن ن ن اشکال ندارهه ه هه ه ه بعدا دوباره میبینمتت ت تتت ت بای بای ی ی ی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد